پانل چوبی در دکوراسیون داخلی

چوب از جمله متریال های بسیار کاربردی در ساختمان سازی است که هم در طراحی داخلی و هم در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. پانل هایی که از جنس چوب ساخته می شوند از نظر زیبایی بی نظیر هستند به نحوی که اگر به خانه های مدرن امروزی نگاهی بیندازید متوجه زیبایی و جذابیت منحصر بفرد آن ها خواهید شد.

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

 پانل های چوبی در این خانه ها برای پوشش دیوار، سقف و کف به کار می روند و مهمترین المان دکوراتیو برای آن ها محسوب می شود. در حال حاضر پانل های قهوه ای روشن تا تیره که جلوه ای براق دارند به راحتی جایگزین چوب های قدیمی و رنگ رفته شده اند و فضا را مدرن تر و شکیل تر نشان می دهند.

دکوراسیون داخلی منزل

افراد همواره سعی می کنند راه های هوشمندانه برای استفاده از پانل های چوبی پیدا کنند تا سبک های متفاوت مدرن را به نمایش بگذارند. با یک سبک خلاقانه و اعمال نورپردازی، این پانل ها به خوبی با سبک مدرن همخوانی پیدا می کنند. آیا علاقمند به استفاده از پانل های چوبی در خانه مدرن خود هستید؟ ما در این نوشته راهکارهای متفاوت را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید این پانل ها را به بهترین شکل در خانه خود نصب نمائید.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

دیوار و کف کاذب چوبی در چند مدل ساخته می شود که کاربرد این نوع کف  به علت کاهش هزینه در سازه ساختمان های اداری و همچنین مدیریت سیستم کابل ها در مراکز اداری و دفاتر و... می باشد. این نوع پانل  از جنس MDF و نئوپان است که با توجه به برش آسان در انواع مختلف و سایزهای مختلف قابل تولید است. پنل های چوبی ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های متنوع دیگر هستند که از نوع لمینیت ساخته شده تحت فشار بالا می باشند اینگونه پوشش نما به صورت خشک (بدون ملات) نصب میگردد و در کشورهای صنعتی تحت عنوان یا دیواره ضد باران شهرت دارند از مزایای استفاده از پنل های چوبی در نمای ساختمان می توان به اختصار به موارد ذیل اشاره نمود.پانل چوبی

پانل چوبی اچ پی ال

اچ پی ال ورقه ای است مرکب از چندین لایه ساخته شده از الیاف همانند کاغذ آغشته به رزین های عمل کننده در گرما که تحت تاثیر حرارت و فشار 5 مگا پاسکال به هم چسبیده اند. متریال اصلی ساخت این پانل ها کرافت و کاغذهای دکوراتیو است.

نکات مهم پنل های چوبی

پنل‌های چوبی گزینه مناسبی برای اقلیم‌ های سرد و گرم هستند و در هر شرایطی مانند یک عایق خوب عمل می‌کنند.

عرض معمول برای پنل‌ های چوبی از 20 سانتیمتر تا 60 سانتیمتر است.

معمولا هزینه حمل و نقل بر عهده کارفرما می‌ باشد.

هزینه اجرت نصب جداگانه و بر حسب سختی کار و نوع زیرسازی محاسبه می‌ شود.

بهتر است در فضاهای داخلی از پنل‌ های چوبی در کنار متریال‌ های دیگر استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

حتما از شرکتی خرید کنید که محصولات خودش را ضمانت می‌ کند.

پنل‌ های چوبی معمولا 20 سال ضمانت و خدمات پس از فروش دارند.