بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی که این روزها مشغول بازی در سریال “شهرزاد” حسن فتحی است در “شیار۱۴۳″ نیز ایفاگر نقش مکمل بود.گلاره عباسی در یکی از آخرین شب های ماه رمضان مطلبی در صفحه اجتماعیش قرار داده و ازدواج خود را اعلام کرده بود. عباسی با جوانی ازدواج کرده که هرچند شغلش مرتبط با هنر نیست اما از جمله علاقمندان فعالیت های هنری است

بیوگرافی گلاره عباسی:گلاره عباسی(gelareh abbasi) متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد. وی همچنین فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنر.

گلاره عباسی بازیگر زن سینما و تلویزیون که به تازگی شاهد حضورش در مجموعه برادر بودیم مهمان برنامه دورهمی در روز جمعه 18 تیر ماه بود و با مهران مدیری به گفتگو پرداخت . ازدواج گلاره عباسی: اینستاگرام گلاره عباسی:گلاره عباسی بازیگر زن سینما و تلویزیون با انتشار متن زیر در صفحه اینستاگرام خبر ازدواجش را منتشر نمود و به جرگه بازیگران متاهل پیوست.

عکسهایی از حضور گلاره عباسی و نرگس آبیار در جشنواره فیلم اسب نقره ای در کشور روسیه (2014)  و حضور فیلم “اشیاء از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند” ساخته نرگس آبیار در این جشنواره.همچنین گلاره عباسی نیز یکی از بازیگران این فیلم می باشد

پیام تبریک مژده لواسانی به گلاره عباسی به مناسبت ازدواج گلاره عباسی گلاره ی عزیزم،آغاز همسفری و همراهی و تجربه ی زندگیِ شیرینِ مشترک رو به تو و همسر نازنینت تبریک میگم و خوشحالم که در آستانه ی عید بزرگ فطر،این خبر خوب،برای خودت خانوادت و همه ی دوستدارانت،حلاوت عید رو دوچندان کرد…

 

به لطف صاحب این ماه و نگاهِ ائمه ی اطهار علیهم السلام کنار هم،همیشه خوب و همیشه خوش باشید… پی نوشت: از سه شنبه که خبر قطعی رو دادی کلی ذوق زده ام برای این تبریک!الان سر افطار بهترین ها رو برای تو و زندگی جدیدت از خدا خواستم. خوشبخت باشی. گلاره عباسی در سریال کیمیا با مهراوه شریفی نیا همبازی بود.پیام تبریک مهراوه شریفی نیا به گلاره عباسی به مناسبت ازدواج گلاره عباسی بعضى از آدم ها حتى قبل از اینکه از نزدیک ببینى و بشناسى شون به دلت مى شینن. گلاره عباسى تا قبل از اینکه در سریال “کیمیا” با هم همبازى بشیم براى من یکى از همون آدم ها بود. بازى کردن مقابل گلاره بسیار لذت بخش و دلچسبه، چون بازیگر باهوش و تواناییه و علاوه بر این ها دخترى بسیار دوست داشتنى و خوش قلبه. عکس گلاره عباسی وعکس های گلاره عباسی را بسیار دیده ایم و در همه سادگی و نظم او مشخص است.

 

 

 

چند شب پیش که دیدار تازه کردیم همسر گرامیش رو بهم معرفى کرد من از اون شب تا حالا به سختى شوق و ذوقم رو کنترل کردم که تا وقتى خودش اعلام نکرده در فضاى مجازى بهش تبریک نگم.ا ا جنابِ راد و گلاره ى نازنینم از صمیم قلب براتون خوشبختى و عشقِ همیشگى آرزو مى کنم. ??ا آزاده نامداری که ارتباط صمیمانه ای با گلاره عباسی دارد در تبریک اینستاگرامی خود گفت : میان همهمه و شلوغی وکار وگرفتاری یه خبر خوب میتونه حالتو عجیب عوض کنه. گلی عزیزم،،توی این روزهای زیبا، که خدا، همه مونو مهمون کرده،،،پیوند عاشقانتو تبریک میگم…جناب ادیب،،گلاره ی خوش قلبم،امیدوار نه،،مطمینم بهترینها درانتظارتونه….. پ.ن.عاشقانتون مبارک. بیوگرافی گلاره عباسی : گلاره عباسی (متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد.وی همچنین فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنر

گلاره عباسی که مقارن با اواخر ماه مبارک رمضان ازدواج کرده بود. شب گذشته به همراه همسرش در رونمایی فیلم اول نرگس آبیار که نقش اصلی اش را بازی کرده، ظاهر شد.

 

گلاره عباسی و همسرش: گلاره عباسی طی مصاحبه ای که با مجله ی خانواده ی سبز داشت ، از ازدواج خودش گفت و اینکه به نظر او ازدواج کردن و تشکیل خانواده دادن خیلی خوب است به شرط اینکه انتخاب آدم درست باشد . وی همچنین درباره ی ازدواج کردن خود گفت که این مرحله از زندگی را به خدا واگذار کرده و اینکه منتظر است تا قسمت خود سر برسد . و اما حالا قسمت او بلاخره فرا رسیده و در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۴ در روز آخرین پنج شنبه ی ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان این پیوند آسمانی را با آقای « ادیب راد » بست .

سریال شهرزاد تازه ترین پروژه حسن فتحی است که برای نمایش شبکه خانگی تولید میکند، ترانه علیدوستی ، گلاره عباسی و پریناز ایزدیار از بازیگران این سریال هستند.

تصویربرداری سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی همچنان ادامه دارد، این سریال قرار است اواخر مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.در خلاصه داستان این سریال آمده است:در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. داستان این مجموعه شبکه نمایش خانگی در سال 1332 رخ می دهد.

حسن فتحی پیش از این سریال هایی چون زمانه ، در مسیر زاینده رود ، اشک ها و لبخندها ، میوه ممنوعه ، مدار صفر درجه ، شب دهم ، پهلوانان نمی میرند را کارگردانی کرده است وگلاره عباسی در شهرزاد بازی کرده است.بازیگر سریال «شهرزاد» اعلام کرد نقش اکرم که او ایفاگر آن است نقشی پیچیده است و او نمی‌تواند درباره آن توضیح دهد زیرا داستان لو می‌رود.

مهر: گلاره عباسی که این روزها در سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی بازی می کند، گفت: من شرایط شبکه نمایش خانگی را نمی دانم و متخصصان در این باره بهتر می توانند نظر دهند با این حال آثار خوب چه شما جزو گروه سازنده باشید و چه مخاطب اثر باشید وقتی از آن استقبال شود زمینه ساز ساخت آثار بعدی و موفقیت در همان زمینه خواهد شد

وی ادامه داد: آثار موفق در شبکه نمایش خانگی نویدبخش ادامه ساخت کارهای خوب در این شبکه است و این خود شروعی خواهد شد که اتفاق‌های بهتری بیفتد و مخاطبان این مدیوم را دنبال کنند همانطور که خود من سریال ها را در شبکه نمایش خانگی دنبال می کنم.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره حضور آثار خوب و پربیننده در تلویزیون برای جذب مخاطب بیان کرد: باید چنین اتفاقی رخ دهد و تلویزیون آثار خوب تولید کند زیرا این باعث می شود که مردم شبکه های خود ما را تماشا کنند و شبکه‌های ماهواره ای را نبینند. ما باید خوراک خوب به مردم بدهیم و اتفاقا مردم از آثار خوب استقبال کرده اند اما آنجایی که سطح کیفی کارها پایین می آید واکنش مخاطبان هم متفاوت خواهد شد.

عباسی درباره حضور خود در سریال «شهرزاد» اضافه کرد: من خوشحالم که در این پروژه حضور داشتم کاری که برای آن زحمت زیادی کشیده شد و من نقش متفاوتی با نام اکرم را با مدیریت حسن فتحی بازی کردم. نقشی که در داستان از پیچیدگی های زیادی برخوردار است و نمی توانم در این باره توضیح دهم چراکه داستان لو می رود. این اولین تجربه ای بود که من برای آقای فتحی بازی می کردم و همانطور که همه می دانند او فردی جدی در کار است و در راستای کار خود تلاش می کند.

بازیگر سریال «در چشم باد» با اشاره به ویژگی های سریال «شهرزاد» توضیح داد: ساخت سریال های تاریخی برای گروه تولید، بازیگران و عوامل از سختی های زیادی برخوردار است و فضای راحتی ندارد. «شهرزاد» هم از این سختی ها برخوردار بود. این سریال عاشقانه که در بستری تاریخی روایت می شود از انسان ها، روابطی که دارند و از انسانیت حرف می زند.

وی درباره مدت زمان حضور خود در این سریال عنوان کرد: ما از دی ماه سال گذشته مشغول به کار بودیم البته بازی من در این سریال نسبت به دیگران کمتر بود و تنها چند صحنه در شهرک سینمایی حضور داشتم و باقی را در منزل بزرگ آقا تصویربرداری داشتیم.

عباسی در پایان درباره بازی در این پروژه و تلاش خود برای این نقش بیان کرد: من برای همه آثاری که بازی می کنم تلاش و انرژی مضاعفی می گذارم زیرا هیچ کاری برایم شوخی نیست. حتی بازی در یک فیلم کوتاه هم برای من جدی است و همیشه نوعی نگرانی نسبت به کارهایم دارم. در «شهرزاد» هم به همین ترتیب بود با این حال این مجموعه شرایط است که باعث می شود دلواپسی های آدمی ثمر بدهد.

فیلم های گلاره عباسی:

سینما

قتل آنلاین

یک گزارش واقعی

اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند

صدای پای خدا

آذر

مجموعه تلویزیونی

در چشم باد

نون و ریحون

کتاب فروشی هدهد

بچه‌ها نگاه میکنند

گمشده

شیدایی

حیرانی

مهرآباد

تله فیلم

شب سال نو

پلکان