shabakema

آپلود فیلم ،ویدئو

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

کار کردن حال انسان را خوب می کند

شروع فعالیت سحر دولتشاهی به عنوان یک بازیگر از اوخر دهه ۷۰ با تئاترهای دانشجویی بود. شروع حرفه ای در تئاتر هم در سال ۷۹ و ۸۰ بود. عکسهای سحر دولتشاهی از همین عرصه به پرده های سینما راه پیدا می کند و او برای بازی در فیلم فرزند صبح در سال ۱۳۸۳ معرفی می شود و اولین حضور سینمایی خود را تجربه می کند، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال ۱۳۸۶ نیز وارد تلویزیون می شود.

در مورد بیوگرافی سحر دولتشاهی باید بدانید که او متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران است و فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۸ برایش نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانه سینما را در پی داشته است. سحر دولتشاهی در جشنواره فجر سی و سوم توانست، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به دست بیاورد. علاوه براین سحر دولتشاهی در کن نیز شرکت کرده ولی جایزه ای از این فستیوال دریافت نکرده است.

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال ۱۳۸۸ با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد و عکس سحر دولتشاهی را در شبکه های اجتماعی و اینترنت مورد توجه قرار دهد.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی  در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ ازدواج می کنند. آشنایی آن ها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید :  دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می‌شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم‌کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال ۱۳۹۳ در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هر دو معتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند! با وجود این جدایی رامبد جوان به مردم قول داده که سحر دولتشاهی در خندوانه حضور داشته باشد.

صحبت های سحر دولتشاهی در مورد علایق اش: فعالیت‌ های روزانه مرا هم شکلی از هنر تشکیل می‌ دهد. وقتی کاری ندارم، فیلم می‌ بینم یا موسیقی گوش می‌ دهم. چون عاشق موسیقی هستم گاهی هم ترجمه می‌ کنم.

ورزش عضو همیشگی زندگی‌ ام است اما میزان آن بستگی به وقتم دارد. حالا از یک پیاده‌ روی ساده بگیرید تا  اگر برسم یک ساعتی یوگا کنم یا شنا بروم ، به ورزش خیلی اعتقاد دارم خیلی وقت‌ ها اگر فعالیت بدنی نداشته باشم اصلا مغزم کار نمی‌کند کلا از بدنم مراقبت می کنم.

بازیگری از بچگی برایم جذاب بود اما واقعیتش این است که من ادبیات نمایشی خوانده ام و هنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است. در دوران دانشجویی همان موقع که سر کلاس می نوشتم، از شاگردان خوب بودم یا وقتی ترجمه می کردم. خیلی غبطه می خورم اگر همچنان برای نوشتن وقت نگذارم. نوشتن همیشه پسِ ذهن من هست. نمی دانم باید زمانش برسد یا من زمانش را برسانم ! هنوز هم فکر می کنم یکی از شغل های ایده آلم نویسندگی است. البته کار خوب بازیگری حالم را خوب می کند.

اینستاگرام سحر دولتشاهی مطالبی در مورد هنر قرار داده می شود و البته آخرین خبرها در مورد فعالیت هایش در این عرصه را نیز بیان می کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

هنرمندی که عادتش خوردن سوپ و سالاد است

زهره فکور صبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است. اگر بخواهد بیشتر در مورد بیوگرافی زهره فکور صبور بدانید: او در یک خانواده ۷ نفری با سه خواهر و یک برادر بدنیا آمد و خودش فرزند آخر است پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما خودش در تهران متولد شده است.

او می گوید: در تمام طول زندگیم به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم بازیگر شدن بود. سال ۱۳۷۵ که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و به دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم.

بعد از این تئاتر هم، با گروهی از دانشجویان تئاتر در نمایش‌نامه حملت نقشی ایفا کردم، بعد از این قضیه بازیگری برای من جدی‌ تر شد سپس در کلاس های بازیگری سمندریان دوره های بازیگری را گذراند.

 در حین تئاتر حملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم پر کردم و از آنجا بود که توانستم در سریال باغ کوچک بی‌ بی‌ گل و همزمان با آن در فیلم روزگار جوانی در سال ۱۳۷۷ به کارگردانی آقای شاپور قریب بازی کنم.

تصاویر زهره فکور صبور در فیلم روزگار جوانی و همزمان با آن باغ بی بی گل در تلوزیون اولین کارهای او به صورت حرفه ای در این رسانه بود.

زهره فکور صبور و همسرش شاید یک تیتر جنجالی باشد اما عکس زهره فکور صبور و همسرش در هیج جا در اینترنت نیست.

عکس زهره فکور صبور در پشت صحنه فیلم دردسرهای عظیم و برخی دیگر از فیلم ها نشان از ارتباط صمیمی او با همکاران و دوستانش دارد و خود او نیز به این رابطه خوب با سایر بازیگران اشاره می کند. او در این مورد  می گوید: من تقریبا سعی می‌ کنم با تمام بازیگران رابطه خوبی داشته باشم. اخلاقی که دارم که نمی دانم خوب است یا بد، دوستان خیلی صمیمی‌ ام، دوستانی هستند که از دوران بچگی با آن‌ ها دوست بودم و نمی‌ توانم سریع دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

عکسهای زهره فکور صبور با مادر و خواهر زاده اش نیز در اینترنت موجود است. از آن جایی که او فقط مادرش زنده است بسیار به او علاقمند و وابسته است. زهره فکور صبور عکس های زیادی از خود منتشر نکرده است و تعداد کمی در صفحه ی اینستاگرامش وجود دارد.

او در دامه این چنین می گوید: من از بچگی زیاد ورزش می‌کردم و زمانی وارد بازیگری شدم، بخشی از زمان ورزش کردنم به کارم اختصاص یافت و این چنین کمی از ورزش دور شدم، من ذاتا آدم گیاه‌خواری هستم و و به سوپ و سالاد علاقه ی وافر دارم  علاقه زیادی هم به غذاهای آب‌ پز و بخارپز دارم و صرفا به خاطر رژیم، تغذیه‌ ام این چنینی نیست.

عکس زهره فکور صبور بی حجاب در اینترنت وجود ندارد و او با این که خارج از ایران هم زندگی کرده است ولی تصاویر کمی از خودش منتشر نموده است. عکس زهره فکور صبور با همسرش وجود ندارد و این بازیگر مجرد است. آخرین خبرها در مورد زهره فکور صبور را از طریق اینترنت و صفحه ی اینستاکرام می توانید دنبال کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

خواهران هنرمند سینما و تلویزیون ایران

خواهران هنرمند سینما و تلویزیون ایران

نام :لاله

نام خانوادگی :اسکندری

تاریخ تولد :1354

محل تولد: تربت حیدریه

تحصیلات:دانش آموخته رشته طراحی گرافیک

تاهل:متاهل

لاله اسکندری متولد 1354 در تربت حیدریه و خواهر ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام سیامک اسکندری (عکاس) دارد. لاله همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو وتلویزیون است. تلویزیون است. لاله اسکندری و ستاره اسکندری.لاله اسکندری(laleh eskandari) دانش آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم«متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 بود.

تحصیلات لاله اسکندری (lale eskandari)اشتغال اسکندری به حرفه بازیگری در سینما و تلویزیون، مانع از ادامه فعالیت های وی در دیگر عرصه های هنری چون نقاشی، موزائیک و عکاسی نشده است. در حوزه عکاسی، او تاکنون دو نمایشگاه انفرادی عکس در ایران و سوئد برگزار کرده و در دو نمایشگاه گروهی عکس در آمریکا نیز شرکت داشته است.بیوگرافی لاله اسکندریشغل و علاقه ی لاله اسکندری :لاله اسکندری کتابخانه تقریبا بزرگی دارد که کتاب های داستانی و غیرداستانی فراوانی در آن وجود دارد. او در مورد مطالعه کتاب در اوقات فراغت می گوید:«من مطالعه رمان، داستان های کوتاه و شعر آن هم از نوع شعر نو را خیلی دوست دارم. برای همین اخبار کتاب های روز را دنبال می کنم و نقد داستان ها و کتاب های ادبی را در روزنامه ها و مجلات تا آنجا که وقتم اجازه بدهد دنبال می کنم.

او در مورد اولین کتاب داستانی که خوانده هم می گوید:« ماهی سیاه کوچولو اولین کتابی بود که مادرم برای من و ستاره گرفت. حدودا 5 ساله بودم که مادرم آن کتاب ها را برای ما خواند. در همان دوران تصویر قشنگی از آن ماهی سیاه در ذهنم به وجود آمد.

آشنایی و ازدواج لاله اسکندری و همسرش:

لاله اسکندری در سال 1386  در یک نمایشگاه صنعت ساختمان در تبریز با همسرش ساسان فیروزی آشنا شد. لاله اسکندری و همسرش:لاله اسکندری:من به خاطر کار و تجربه ای که دارم و رشته تحصیلی ام که گرافیک بوده است، علاقه زیادی به این رشته دارم و چون در دکوراسیون و کارهای پتینه و موزاییک و بحث چیدمان خانه و بخش زیبایی شناسی آن سال ها فعالیت می کنم، به دیدن آثار علاقمند هستم و به دیدن نمایشگاه رفتم تا ببینم می توانم در بخش خارج از تهران هم مشارکت داشته باشم. شرکت ساسان در همان نمایشگاه غرفه داشت و من برای دیدن غرفه و بازدید شرکت آنها رفتم. می خواستم با نوع این فعالیت نیز آشنا شوم و من در کارهای طراحی با شرکت ایشان مشغول کار شدم و یکسری کارهای تبلیغاتی با هم انجام دادیم و اینجا بود که آشنایی ما آغاز شد.

آغاز کار لاله اسکندری در سینما با بازی در فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 بود.او با بازی در مجموعه تلویزیونی خاک سرخ استعدادهایش را به معرض نمایش گذاشت و با بازی در نقش زنی که حرف نمی زند در فیلم این زن حرف نمی زند ، بازی قابل توجهی از خود ارائه داده است.این زن حرف نمی زند فیلمی ساخته احمد امینی در سال 1381 است. در این فیلم کتایون ریاحی ، لاله اسکندری ، شهاب حسینی ، حمیدرضا پگاه ، حامد بهداد ، محمد حاتمی و کوروش تهامی به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم لاله اسکندری:

فیلم های لاله اسکندری

  خشاب خالی (1387)

    آخرین نقش (1386)

    مخمصه (1386)

    آفتاب بر همه یکسان می تابد (1385)

    راننده تاکسی (1385)

    شوریده (1383)

    گرداب (1383)

    این زن حرف نمی زند (1381)

    شراره (1378)

    متولد ماه مهر (1378)

مجموعه های تلویزیونی

  خاک سرخ

    مشق عشق

    در چشم باد

  همچون سرو  1389

    مادر 1389

    اولین انتخاب 1392

    روز نهم

    دولت مخفی 1393

ستاره و لاله اسکندری:ستاره اسکندری دانشجوی رشته مترجمی زبان بود اما به خاطر کار در تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد. از تئاتر آغاز کرد و سه بار هم کاندید دریافت جایزه از جشنواره تئاتر دانشجویی شد. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال ۱۳۷۵ بود. او دو خواهر هنرمند به نام‌های لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. ستاره همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.

عکس های لاله اسکندریوعکس لاله اسکندری  بهمراه مادر و خواهرش ستاره اسکندری بسیار زیبا هستند.

به جز ستاره و لاله اسکندری که معرف حضور مردم ایران هستند، مادر و خواهر بزرگتر (سارا) این دو بازیگر خوب کشورمان به همراه روژین (دختر سارا) نیز در این مصاحبه با ما همراه بودند. مصاحبه‌ای که حرف‌های تازه زیادی در آن پیدا می‌شود. مادر ستاره و لاله می‌گوید بچه‌ها از کودکی با هنر و نمایش آشنا بودند اما ستاره زودتر وارد بازیگری شد و با توجه به روحیاتی که داشته می‌شد از همان دوران کودکی حدس زد روزی به عنوان بازیگر فعالیت خواهد داشت. ستاره هم از شیطنت‌های کودکی اش می‌گوید، این که تا مدت‌ها از دختر بودن راضی نبوده و دوست داشته پسر باشد اما امروز به زن بودن خود افتخار می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

از بهترین کارگردانها و بازیگران کمدی سینما و تلویزیون

از بهترین کارگردانها و بازیگران کمدی سینما و تلویزیون

رضا عطاران (زادهٔ ۱۳۴۷ در مشهد) بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، خواننده و تدوینگر ایرانی است. رضا عطاران(reza ataran) متولد سال ۱۳۴۷ در مشهد است. او دیپلم خود را در رشته اقتصاد در مشهد گرفت و برای ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تهران آمد

بیوگرافی رضا عطاران :دوران کاری:وی کار اصلی خود را در دهه ۱۳۶۰ در تئاتر مشهد با حسن حامد شروع کرد، در این دوران او تماماً نقش‌های غیر کمیک بازی کرد. این همکاری تا مرگ حسن حامد در سال ۱۳۷۱ ادامه داشت.

درسال ۱۳۷۳ با مجموعه ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری در کنار بازیگرانی چون رضا شفیعی جم، نصرالله رادش، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی کارهای کمدی خود رادر تلویزیون آغاز کرد. در میانهٔ سال ۱۳۷۷ به همراه مجید صالحی و یوسف تیموری در گروه کودک و نوجوان شبکه یک تلویزیون، مجموعه «مجید دلبندم» و در سال ۱۳۷۹ مجموعه «قطار ابدی» را عرضه کرد و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ مجموعه‌های سیب خنده، کوچهٔ اقاقیا را ارائه کرد و همچنین گروه موسیقی «دمپایی» را به همراه یوسف تیموری و چند تن دیگر تشکیل داد. در سال ۱۳۸۳ وارد عرصهٔ تولید سریال‌های مناسبتی ماه رمضان شد و سریال «خانه به دوش» را ساخت. پس از آن در سال ۱۳۸۴ مجموعه «متهم گریخت» را به نویسندگی سعید آقاخانی، کارگردانی کرد. علی صادقی و مجید صالحی با حضور در کارهای رضا عطاران به شهرت رسیده‌اند.

او همچنین در فیلم‌های سینمایی هوو و تیغ زن (هر دو ساختهٔ علیرضا داودنژاد) بازی کرد و پس از آن در فیلم سینمایی کلاهی برای باران ساختهٔمسعود نوابی به ایفای نقش پرداخت. دیگر ساختهٔ وی سریالی به نام ترش و شیرین بود که در نوروز ۱۳۸۶ از شبکه سوم تلویزیون ایران پخش شد. او همچنین در ماه رمضان سال ۸۷ مجموعه تلویزیونی بزنگاه کارگردانی کرد و طرفداران زیادی را جذب کند. بنا به اخبار غیررسمی او به سعید آقاخانی کمک کرد تا برای نوروز ۱۳۸۹ سریال زن بابا را برای شبکه سه بسازد.

وی در سه فیلم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی ایفای نقش کرد که در هر سه فیلم نقش جدی و متفاوتی داشت و هر سه در اکران دچار مشکل شدند. فیلم اول با عنوان اسب حیوان نجیبی است به صورت محدود اکران شد ولی فروش خوبی کرد و فیلم‌های دوم و سوم بترتیب به نامهای بی خود و بی جهت و استراحت مطلق می‌باشند. فیلم سینمایی «استراحت مطلق» به دلیل برخوردهای بدنی رضا عطاران با بازیگر زن مقابل خود با اصلاحاتی از سوی وزارت ارشاد مواجه شد. کاهانی نیز در ابتدای فیلم این نکته را متذکر شد که رضا عطاران در مقابل همسرش در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد. عکس رضا عطاران وعکس های رضا عطاران و همسرش را بسیار دیده اید.

رضا عطاران(reza attaran) در سال ۱۳۸۹ قرار بود در فیلم خیابان‌های آرام به کارگردانی کمال تبریزی ایفای نقش کند اما به یکباره جای خود را به حسن معجونی داد، نا گفته نماند این فیلم فعلاً توقیف و هنوز اکران نشده است. عطاران در سال ۱۳۹۰ توانست اولین فیلم سینمایی خود را با نام خوابم می‌آد کارگردانی کند. او قرار بود در سال ۹۰ در فیلم ضد گلوله بازی کند اما به خاطر تداخل فیلمبرداری این فیلم با فیلم خوابم می‌آد از بازی در این فیلم انصراف داد و جای خود را به مهدی هاشمی داد. او همچنین تیتراژ سریال نقطه سر خط را طراحی کرد.

عطاران سال ۹۲ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای طبقه حساس برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد ، در حالی که به گفته فرامرز قریبیان یکی از هیئت داوران این دوره، جایزه به اتفاق آرا به نوید محمدزاده بازیگر فیلم عصبانی نیستم تعلق گرفته بود که تحت تأثیر فشارهای بیرونی این جایزه به رضا عطاران رسید.عطاران ۴ روز بعد از اختتامیه در گفتگویی سیمرغ بلوریندریافتی اش از جشنواره فیلم فجر را متعلق به نوید محمدزاده بازیگر فیلم "عصبانی نیستم!" دانست.

 وی به موجب موفقیت‌های هنری که با بازی در فیلم‌های طبقه حساس، رد کارپت و کلاشینکف کسب کرد، با سودآوری ۱٬۶ میلیارد تومان، سودآورترین بازیگر سینمای ایران در سال ۱۳۹۳ لقب گرفت

 

در جشن خانه سینما در حالی که با هانیه توسلی برای اهدای جایزه به روی سن آمده بود در کنایه‌ای به هفته نامه یالثارات گفت: «به خدا من و خانم توسلی لباس‌هایمان را ست نکرده‌ایم. بعد از جشن حافظ می‌ترسیدم پیراهن قرمز بپوشم. از بعضی‌ها بیشتر از خدا می‌ترسیم چون خدا خیلی جاها می‌گذرد اما دوستان به ما فحش ناموس می‌دهند.

علاقه خاصی به زندگی اش دارد و در مورد خوشبختی می گوید:*هر چه قدر که در زندگی پیش می روم احساس می کنم هر اندازه ازخودگذشتگی بیشتر باشد، تو بتوانی مسایلی را که به نظرت چیزهای خوبی نیست، تحمل کنی، هم خودت از زندگی بیشتر لذت می بری و هم اطرافیان و خانواده ات از زندگی در کنار تو خوشحال و راضی اند. پول چیز خوبی است اما به خوشبختی ربطی ندارد و به تنهایی نمی تواند ضامن خوشبختی خانواده باشد. قصه خوشبختی ما هم، این چنین بود.*رضا عطاران برای بازی در فیلم طبقه حساس سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

طبقه حساس:فیلم طبقه حساس نوشته پیمان قاسم خانی، داستان مردی را روایت می کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می رود، متوجه می شود به اشتباه مردی غریبه ای در طبقه دیگر قبر دفن شده است. همسر رضا عطاران: رضا عطاران و همسرش فریده فرامرزی که برای بازی در فیلم صندلی خالی نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن جشنواره فجر شده بود.

 

لیست کامل عوامل این فیلم سینمایی به شرح زیر است:

جواد نورزبیگی تهیه کننده، محمد سلطانی دستیار تهیه، کمال تبریزی کارگردان، مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، حبیب رضایی انتخاب بازیگر و بازیگردان، ماریا میرنژاد منشی صحنه، مهدی لطیفی دستیار دوم، نگار جنیدی دستیار دوم، علی تبریزی مدیر فیلمبرداری، همن نادیاب دستیار اول، حسین اسدی دستیار دوم، پارسا مجد کمائی مجری نور، فرزاد نوکاخ تراویلینگ من، سارا سمیعی طراح صحنه و لباس، جواد فاضلی دستیار صحنه و لباس، حامد ظریفی مدیر صحنه، مینا سلیمی دستیار لباس، آرزو رحیم آبادی دستیار صحنه و لباس، سودابه خسروی طراح گریم، سعید سدابی مجری، ساناز مقدم مجری، مهران ملکوتی صدابردار، جواد فراهانی دستیار، اشکان فتاحی دستیار، علی جدیدی فیلمبردار پشت صحنه، زهرا مصفای تبریزی عکاس، عباس شوقی و آرش آقابیگ طراح جلوه های ویژه میدانی، بهنام خاکسار جلوه های رایانه ای، شرکت پویامهر و جواد نوروزبیگی سرمایه گذار، فرشته مهدیزاده مجری طرح، نادر مهدی پور مدیر تولید، سارا اسماعیل پور دستیار تولید، کاظم نامنی مدیر تدارکات، آرش نجفی دستیار اول تدارکات، سما شایگان روابط عمومی. فیلم رضا عطاران: فیلم دراکولا رضا عطاران از جمله فیلم های متفاوتی بود که ساخته و مورد توجه واقع شد.

لیست فیلم های رضا عطاران:

طبقه حساس (۱۳۹۲)

چه خوبه که برگشتی (۱۳۹۱)

دهلیز (۱۳۹۱)

 بی خود و بی جهت (۱۳۹۰)

 خوابم می آد (۱۳۹۰)

 اخلاقتو خوب کن (۱۳۸۹)

اسب حیوان نجیبی است (۱۳۸۹)

 سه درجه تب (۱۳۸۹)

هر چی خدا بخواد (۱۳۸۹)

ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)

  بعد از ظهر سگی (۱۳۸۸)

 نیش زنبور (۱۳۸۸)

 آقای هفت رنگ (۱۳۸۷)

از ما بهتران (۱۳۸۷)

 تیغ زن (۱۳۸۷)

صندلی خالی (۱۳۸۷)

 هفت و پنج دقیقه (۱۳۸۷)

تسویه حساب (۱۳۸۶)

توفیق اجباری (۱۳۸۶)

خروس جنگی (۱۳۸۶)

قرنطینه (۱۳۸۶)

 نشانی (۱۳۸۶)

کلاهی برای باران (۱۳۸۵)

 هوو (۱۳۸۴)

 کلاه قرمزی و سروناز (۱۳۸۱)

 سیندرلا (۱۳۸۰)

 کلید ازدواج (۱۳۷۶)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰