shabakema

آپلود فیلم ،ویدئو

۲۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بازیگری سقف ندارد

در مورد بیوگرافی امیر جعفری باید بدانید که او در شهریور ۱۳۵۳ در تهران بدنیا آمد. امیر جعفری دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است. وی بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد.

زن امیر جعفری ، ریما رامین فر بازیگر سینما تئاتر و تلوزیون است. امیر جعفری و ریما رامین فر هر دو با تئاتر کار هنری خود را اغاز کردند.

امیر جعفری و همسرش در تئاتر با یکدیگر آشنا شدند. در سال 73 بود که در یک نمایش به عنوان دو جلاد با هم همکار شدند و پیش از آن نیز یک سال در کلاس های آقای سمندریان، همکلاس بودند. همسر امیر جعفری در مورد آن دوران می گوید، امیر خیلی مرا راهنمایی می کرد و در زمینه تئاتر راهنمایی های او موثر و سازنده بود. (جعفری می گوید:البته راهنمایی های ریما بیشتر بود، او یک فرشته است که تنها دو بال کم دارد). حدود 11 سال با هم همکار بودیم و به طور کامل نسبت به هم شناخت داشتیم سرانجام این 11سال آشنایی به ازدواج ختم شد.

بخشی از صحبت های امیر جعفری:

ستاره بازیگری در ایران به کسی می گویند که چشم‌ هایش آبی باشد، موهایش بور باشد و اگر هم بازیگر نبود اهمیتی ندارد، تعریف من هم از ستاره کسی است که مردم برای دیدن او در صف سینماها بایستند و فکر می کنم در ایران تنها ستاره سینما محمدرضا گلزار است.

آقا من روی استقلال خیلی تعصب دارم. حتی به بچه ام هم گفته ام که در انتخاب کردن هر چیزی آزاد است به غیر از انتخاب تیمش، او حتما باید استقلالی شود و این زوری است، همه می‌ دانند که من فرزند معنوی رئیس دولت اصلاحات هستم و ایشان پدر معنوی من است. 

من حتی اگر اسکار هم بگیرم قانع نمی شوم و برای رسیدن به آنچه می خواهم می جنگم. آقای نصیریان یک جمله معروف دارد و آن این‌ که : یعنی چه به یک بازیگر دکترا می دهند؟! بازیگری سقف ندارد.

عکس امیر جعفری و همسرش برای بازی های مختلف در فیلم ها و سریال ها در کنار یکدیگر قرار داشته است و آن ها معمولا در مراسم ها با هم شرکت می کنند.

عکس امیر جعفری در فیلم اکسیدان یک تصویر جدید از توانایی های او را به نمایش گذاشته است. البته فیلم قرار بود که به دلیل پاره ای از مشکلات توقیف شود که این مورد رخ نداد. دیگر فیلم جدید امیر جعفری ، ساعت 5 عصر به نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری است.

امیر جعفری و ریما رامین فر دارای یک فرزند پسر به نام آیین هستند که معمولاعکس پسر امیر جعفری را می توان در کنار پدر و مادرش دید و او در بیشتر مراسم ها و مسافرت ها در کنار آن هاست.

آخرین خبرها در مورد این زوج هنری را می توانید از طریق اینترنت و اینستاگرام امیر جعفری دنبال کنید زیرا ریما رایمن فر بارها اعلام کرده که هیچ شبکه اجتماعی ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

بیوگرافی گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی که این روزها مشغول بازی در سریال “شهرزاد” حسن فتحی است در “شیار۱۴۳″ نیز ایفاگر نقش مکمل بود.گلاره عباسی در یکی از آخرین شب های ماه رمضان مطلبی در صفحه اجتماعیش قرار داده و ازدواج خود را اعلام کرده بود. عباسی با جوانی ازدواج کرده که هرچند شغلش مرتبط با هنر نیست اما از جمله علاقمندان فعالیت های هنری است

بیوگرافی گلاره عباسی:گلاره عباسی(gelareh abbasi) متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد. وی همچنین فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنر.

گلاره عباسی بازیگر زن سینما و تلویزیون که به تازگی شاهد حضورش در مجموعه برادر بودیم مهمان برنامه دورهمی در روز جمعه 18 تیر ماه بود و با مهران مدیری به گفتگو پرداخت . ازدواج گلاره عباسی: اینستاگرام گلاره عباسی:گلاره عباسی بازیگر زن سینما و تلویزیون با انتشار متن زیر در صفحه اینستاگرام خبر ازدواجش را منتشر نمود و به جرگه بازیگران متاهل پیوست.

عکسهایی از حضور گلاره عباسی و نرگس آبیار در جشنواره فیلم اسب نقره ای در کشور روسیه (2014)  و حضور فیلم “اشیاء از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند” ساخته نرگس آبیار در این جشنواره.همچنین گلاره عباسی نیز یکی از بازیگران این فیلم می باشد

پیام تبریک مژده لواسانی به گلاره عباسی به مناسبت ازدواج گلاره عباسی گلاره ی عزیزم،آغاز همسفری و همراهی و تجربه ی زندگیِ شیرینِ مشترک رو به تو و همسر نازنینت تبریک میگم و خوشحالم که در آستانه ی عید بزرگ فطر،این خبر خوب،برای خودت خانوادت و همه ی دوستدارانت،حلاوت عید رو دوچندان کرد…

 

به لطف صاحب این ماه و نگاهِ ائمه ی اطهار علیهم السلام کنار هم،همیشه خوب و همیشه خوش باشید… پی نوشت: از سه شنبه که خبر قطعی رو دادی کلی ذوق زده ام برای این تبریک!الان سر افطار بهترین ها رو برای تو و زندگی جدیدت از خدا خواستم. خوشبخت باشی. گلاره عباسی در سریال کیمیا با مهراوه شریفی نیا همبازی بود.پیام تبریک مهراوه شریفی نیا به گلاره عباسی به مناسبت ازدواج گلاره عباسی بعضى از آدم ها حتى قبل از اینکه از نزدیک ببینى و بشناسى شون به دلت مى شینن. گلاره عباسى تا قبل از اینکه در سریال “کیمیا” با هم همبازى بشیم براى من یکى از همون آدم ها بود. بازى کردن مقابل گلاره بسیار لذت بخش و دلچسبه، چون بازیگر باهوش و تواناییه و علاوه بر این ها دخترى بسیار دوست داشتنى و خوش قلبه. عکس گلاره عباسی وعکس های گلاره عباسی را بسیار دیده ایم و در همه سادگی و نظم او مشخص است.

 

 

 

چند شب پیش که دیدار تازه کردیم همسر گرامیش رو بهم معرفى کرد من از اون شب تا حالا به سختى شوق و ذوقم رو کنترل کردم که تا وقتى خودش اعلام نکرده در فضاى مجازى بهش تبریک نگم.ا ا جنابِ راد و گلاره ى نازنینم از صمیم قلب براتون خوشبختى و عشقِ همیشگى آرزو مى کنم. ??ا آزاده نامداری که ارتباط صمیمانه ای با گلاره عباسی دارد در تبریک اینستاگرامی خود گفت : میان همهمه و شلوغی وکار وگرفتاری یه خبر خوب میتونه حالتو عجیب عوض کنه. گلی عزیزم،،توی این روزهای زیبا، که خدا، همه مونو مهمون کرده،،،پیوند عاشقانتو تبریک میگم…جناب ادیب،،گلاره ی خوش قلبم،امیدوار نه،،مطمینم بهترینها درانتظارتونه….. پ.ن.عاشقانتون مبارک. بیوگرافی گلاره عباسی : گلاره عباسی (متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد.وی همچنین فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنر

گلاره عباسی که مقارن با اواخر ماه مبارک رمضان ازدواج کرده بود. شب گذشته به همراه همسرش در رونمایی فیلم اول نرگس آبیار که نقش اصلی اش را بازی کرده، ظاهر شد.

 

گلاره عباسی و همسرش: گلاره عباسی طی مصاحبه ای که با مجله ی خانواده ی سبز داشت ، از ازدواج خودش گفت و اینکه به نظر او ازدواج کردن و تشکیل خانواده دادن خیلی خوب است به شرط اینکه انتخاب آدم درست باشد . وی همچنین درباره ی ازدواج کردن خود گفت که این مرحله از زندگی را به خدا واگذار کرده و اینکه منتظر است تا قسمت خود سر برسد . و اما حالا قسمت او بلاخره فرا رسیده و در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۴ در روز آخرین پنج شنبه ی ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان این پیوند آسمانی را با آقای « ادیب راد » بست .

سریال شهرزاد تازه ترین پروژه حسن فتحی است که برای نمایش شبکه خانگی تولید میکند، ترانه علیدوستی ، گلاره عباسی و پریناز ایزدیار از بازیگران این سریال هستند.

تصویربرداری سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی همچنان ادامه دارد، این سریال قرار است اواخر مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.در خلاصه داستان این سریال آمده است:در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. داستان این مجموعه شبکه نمایش خانگی در سال 1332 رخ می دهد.

حسن فتحی پیش از این سریال هایی چون زمانه ، در مسیر زاینده رود ، اشک ها و لبخندها ، میوه ممنوعه ، مدار صفر درجه ، شب دهم ، پهلوانان نمی میرند را کارگردانی کرده است وگلاره عباسی در شهرزاد بازی کرده است.بازیگر سریال «شهرزاد» اعلام کرد نقش اکرم که او ایفاگر آن است نقشی پیچیده است و او نمی‌تواند درباره آن توضیح دهد زیرا داستان لو می‌رود.

مهر: گلاره عباسی که این روزها در سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی بازی می کند، گفت: من شرایط شبکه نمایش خانگی را نمی دانم و متخصصان در این باره بهتر می توانند نظر دهند با این حال آثار خوب چه شما جزو گروه سازنده باشید و چه مخاطب اثر باشید وقتی از آن استقبال شود زمینه ساز ساخت آثار بعدی و موفقیت در همان زمینه خواهد شد

وی ادامه داد: آثار موفق در شبکه نمایش خانگی نویدبخش ادامه ساخت کارهای خوب در این شبکه است و این خود شروعی خواهد شد که اتفاق‌های بهتری بیفتد و مخاطبان این مدیوم را دنبال کنند همانطور که خود من سریال ها را در شبکه نمایش خانگی دنبال می کنم.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره حضور آثار خوب و پربیننده در تلویزیون برای جذب مخاطب بیان کرد: باید چنین اتفاقی رخ دهد و تلویزیون آثار خوب تولید کند زیرا این باعث می شود که مردم شبکه های خود ما را تماشا کنند و شبکه‌های ماهواره ای را نبینند. ما باید خوراک خوب به مردم بدهیم و اتفاقا مردم از آثار خوب استقبال کرده اند اما آنجایی که سطح کیفی کارها پایین می آید واکنش مخاطبان هم متفاوت خواهد شد.

عباسی درباره حضور خود در سریال «شهرزاد» اضافه کرد: من خوشحالم که در این پروژه حضور داشتم کاری که برای آن زحمت زیادی کشیده شد و من نقش متفاوتی با نام اکرم را با مدیریت حسن فتحی بازی کردم. نقشی که در داستان از پیچیدگی های زیادی برخوردار است و نمی توانم در این باره توضیح دهم چراکه داستان لو می رود. این اولین تجربه ای بود که من برای آقای فتحی بازی می کردم و همانطور که همه می دانند او فردی جدی در کار است و در راستای کار خود تلاش می کند.

بازیگر سریال «در چشم باد» با اشاره به ویژگی های سریال «شهرزاد» توضیح داد: ساخت سریال های تاریخی برای گروه تولید، بازیگران و عوامل از سختی های زیادی برخوردار است و فضای راحتی ندارد. «شهرزاد» هم از این سختی ها برخوردار بود. این سریال عاشقانه که در بستری تاریخی روایت می شود از انسان ها، روابطی که دارند و از انسانیت حرف می زند.

وی درباره مدت زمان حضور خود در این سریال عنوان کرد: ما از دی ماه سال گذشته مشغول به کار بودیم البته بازی من در این سریال نسبت به دیگران کمتر بود و تنها چند صحنه در شهرک سینمایی حضور داشتم و باقی را در منزل بزرگ آقا تصویربرداری داشتیم.

عباسی در پایان درباره بازی در این پروژه و تلاش خود برای این نقش بیان کرد: من برای همه آثاری که بازی می کنم تلاش و انرژی مضاعفی می گذارم زیرا هیچ کاری برایم شوخی نیست. حتی بازی در یک فیلم کوتاه هم برای من جدی است و همیشه نوعی نگرانی نسبت به کارهایم دارم. در «شهرزاد» هم به همین ترتیب بود با این حال این مجموعه شرایط است که باعث می شود دلواپسی های آدمی ثمر بدهد.

فیلم های گلاره عباسی:

سینما

قتل آنلاین

یک گزارش واقعی

اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند

صدای پای خدا

آذر

مجموعه تلویزیونی

در چشم باد

نون و ریحون

کتاب فروشی هدهد

بچه‌ها نگاه میکنند

گمشده

شیدایی

حیرانی

مهرآباد

تله فیلم

شب سال نو

پلکان

 

 

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بازیگر دو شغله !

در مورد بیوگرافی حسین یاری مطالب اشتباهی گاها وجود دارد زیرا او زیاد مصاحبه نمی کند. حسین یاری متولد 16 دی ماه 1346 در شهر تهران می باشد و 50 سال سن دارد. وی در سال 60 با حضور در تئاتر وارد دنیای بازیگری گردید و فیلم های حسین یاری در سال 63 با بازی در فیلم وارث آغاز شد و او اولین حضورش در سینما را نیز تجربه نمود.

وی همچنین در واحد دوبلاژ صدا و سیما را نیز تجربه کرده است.

عکس حسین یاری در جشنواره های 14 و 18 فجر برای دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل و نقش مرد نمایش داده شد و او موفق به دریافت این جوایز و جوایز بسیار داخلی و خارجی شده است.

یاری با بازی سریال شب دهم به کارگردانی حسن فتحی که سال 80 پخش گردید توانست به خوبی شناخته شود و پس از آن در مجموعه زیادی به ایفای نقش پرداخت.

وی در سال 71 ازدواج کرده است و حاصل این ازدواجش سه فرزند به نامهای سروش سارا و علی می باشد.

او همچنین بازنشسته بانک مرکزی هم می باشد.

آخرین کار تلوزیونی حسین یاری بازیگری در سریال برادر در نقش مسعود به کارگردانی جواد افشار می باشد که ایام رمضان 95 از شبکه دو پخش میگردد. وی همچنین در سریال نمایش خانگی عاشقانه در نقش رضا به عنوان یکی از بازیگران اصلی اش حضور دارد.

همسر حسین یاری کیست؟ در مورد ازدواج و همسر حسین یاری باید گفت که او متاهل بوده و ازدواج کرده است و حسین یاری و همسرش سه فرزند هم دارند. این که همسر واقعی حسین یاری  سوال خیلی از طرفداران اوست ولی عکس حسین یاری و همسرش در اینترنت موجود نیست.

بخشی از گفت و گو با حسین یاری

چرا با وجود موفقیتتان در سینمای دفاع مقدس  ، کم‌رنگ شدید؟

واقعیت این است که از شرایط موجود ناراحت نیستم. نه‌اینکه شرایط مطلوب است. به دلیل نامطلوبی شرایط، ‌این موقعیت را ترجیح می‌دهم. من به قول شما رزومه نصفه‌نیمه قابل‌دفاعی دارم که ترجیح می‌دهم همان را حفظ کنم.

 آیا ریسک‌پذیر نیستید؟

 کارهایی پیشنهاد نمی‌شود که بدانم چه خروجی‌ای دارد تا ریسک کنم یا دست‌کم نمی‌خواهم توفیقات گذشته‌ام را زیر سؤال ببرد. نمی‌گویم  همه کارها بد هستند و اگر به من پیشنهاد شوند هیچ‌کدام را بازی نمی‌کنم. حداقل کارهایی که به من پیشنهاد می‌شود کارهای خوبی نیستند. بخشی از این اتفاق به دلیل منزوی‌بودن من است. من روحیه متوهمی ندارم.

 به عبارت دقیق می‌توان گفت که شما روابط‌عمومی خوبی ندارید؟

تعریف مشخصی از روابط‌عمومی وجود دارد که مدت‌هاست عوض شده!

 منظورتان محفلی‌بودن است. یعنی اهل باند‌بازی نیستید؟

بله. من فردی مستقلم و تاوان استقلالم را هم پس داده‌ام. اینکه کسی ادعا کند حسین یاری با ماست، اصلا مطلب درستی نیست. با همه هستم و درعین‌حال با هیچ‌کس نیستم. این روحیه قدری من را به گوشه رینگ برده است. واقعیت این است که اتفاق ویژه‌ای در سینما نمی‌افتد که بخواهم حسرتش را بخورم.

 شما در سن‌وسالی هستید که برای خیلی‌ها تازه شروع بازیگری است. یعنی چیزی را از دست نداده‌اید. ضمن اینکه این شانس را هم دارید که چهره‌تان در گذر زمان تغییر چندانی نکرده است.

چون سعی کردم چهره و فیزیکم را حفظ کنم. روند صعودی سن‌وسال طبیعی است. اما این روند با کارهایی مثل ورزش به تأخیر می‌افتد. در این سال‌ها تلاش کرده‌ام صورت و فیزیکم را که یکی از ابزارهای بازیگری است حفظ کنم. اما اینکه برای کار خوب دعوت به همکاری نمی‌شوم موضوع دیگری است.

شایدچون کارمند بانک مرکزی بودید و دغدغه مالی نداشتید؟

منکر این قضیه نیستم. من با چنگ‌ودندان کار در بانک را نگه داشتم. چون ما به‌لحاظ صنفی حمایت نمی‌شویم. افرادی را دیدم که در حرفه بازیگری بودند ولی امنیت شغلی نداشتند. می‌دانم که سینما امنیت اقتصادی ندارد. طبیعی است که به‌عنوان بازیگر حرفه‌ای تلاش کنم شغلم را در بانک حفظ کنم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

زوج موفق سینمای ایران


ریما رامین فر متولد ۱۳۴۹ در تهران، دارای کارشناسی ارشد در کارگردانی تئاتر می‌باشد. وی کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد. همسر ریما رامین فر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. ریما رامین فر و امیر جعفری کارهای متعددی را با هم تجربه کرده اند.

ریما رامین فر بیوگرافی این طور بیان شده که او از سال ۱۳۷۱ در رشته تئاتر وارد دانشگاه شد. اولین کار حرفه‌ای‌اش، نمایش «شب به خیر مادر» نوشته مارشا نورمن و به کارگردانی حامد محمدطاهر بود که در سال ۷۵ در تئاتر شهر به روی صحنه آمد؛ و از همان سال به بعد به صورت پیاپی یا در تئاتر بازی کرد یا کارگردانی کرد یا نمایشنامه نویسی. از جمله کارهایش از زمستان، ۶۶ رقص کاغذ پاره‌ها، پس تا فردا، دل سگ، یک دقیقه سکوت، همان همیشگی و زمزمه مردگان را می‌توان نام برد.

مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی خواند. از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یادانشکده صدا و سیما فعالیت کند.

در بیوگرافی ریما رامین فر آمده که او در سال ۶۷ دیپلم گرفت و در همان سال در رشته گرافیک قبول شد و بعد از یک سال تصمیم گرفت که به اروپا برود و آنجا ادامه تحصیل بدهد. سه الی چهار سال در آلمان بود حتی وارد دانشگاه شد ولی بعد به دلایلی برگشت. وقتی برگشت زیاد وقت نداشت. مهلت ثبت نام در آزمون دولتی گذشته بود فقط ده روز داشت به امتحان دانشگاه آزاد که وقتی در آلمان بود خانواده اش برایش ثبت نام کرده بودند. در رشته نمایش قبول شد. همزمان با ورود به دانشگاه درگیر کار تئاتر شد. این انگیزه دراو به وجود آمد که نمایشنامه بنویسد. اولین نمایشنامه که نوشت نمایشنامه «پس تا فردا» بود که این نمایش در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و جایزه سوم نمایشنامه نویسی را گرفت البته در این نمایشنامه خودش هم بازی می‌کرد. در سال ۸۰ در یک دقیقه سکوت بازی کرد و جایزه دوم بازیگری جشنواره تئاتر فجر را گرفت و در نمایش زمزمه مردگان هم جایزه اول بازیگری جشنواره تئاتر فجر را کسب کرد. وی در سریال بدون شرح نویسنده بود و در سریال من یک مستاجرم به بازیگری پرداخت و فیلم و عکس ریما رامین فر در تیتراژ سریال تلوزیونی قرار گرفت. همچنین در قسمتهایی از مجموعه کمربندها را ببندیم هم بازی کرد. ریما رامین فر و همسرش هر دو بازیگری را از تئاتر آغاز می کنند.

شاید بتوان گفت عاملی که باعث جلوه و درخشش کار رامین‌فر شد حضور وی در جلو دوربین سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت است. هم بازی شدن وی با محسن تنابندهبسیار در ذهن‌ها ماندگار شد. بازی در نقشی به نام هما که همسر یک فرد گچ کار است و حوادث پیش روی آنها یک سیر دراماتیک را در بیننده القا کرد که این اوج هنر ایشان را در ارائه حس بازیگری می‌رساند.

ریما رامین فر به خاطر این فیلم تندیس حافظ را از آن خود می کند که در جشن همسرش پیشانی او را می بوسد که این عکس ریما رامین فر و همسرش مدت ها مورد توجه همه قرار گرفته بود. البته عکس های ریما رامین فر در کنار همسر و فرزندشان نشان از زندگی شاد آن ها دارد.

ریما رامین فر زمانی که در برنامه خندوانه شرکت می کند بیان می کند که تمام صفحات اینستاگرام ریما رامین فر غیر حقیقی است و به او تعلق ندارد. می توانید آخرین خبرها را در مورد او از گزارش ها و مصاحبه هایی که انجام میدهد دنبال کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

پرورش و تکثیر زالو

پرورش و تکثیر زالو

چرا پرورش و تکثیر زالو

  بازدهی بالا تا 300 برابر سرمایه اولیه

  سرمایه پایین جهت شروع کارا

  نیاز به حداقل فضا جهت پرورش

  تغذیه ارزان

  پرورش وتکثیر راحت

  حداقل رسیدگی

  تقاضای زیاد بازار

تشریح انواع زالو

حدود 650 نوع زالو در علم جانورشناسی شناسایی شده اند. زالو ها انواع آبزی دارند که ممکن است در چشمه ساران، جویبارها، حوض ها، استخرها، مرداب ها، باتلاق ها و دریاچه ها زندگی کنند. از طرف دیگر می توانند از انواع دوزیستان یا خاکی باشند ولی از هر نوعی که باشند به رطوبت وابسته اند و توزیع و انتشار آنها به میزان رطوبت زمین و هوا ارتباط دارند. نقطه مشترک دیگر انواع زالو ها در خوی انگلی است. بعضی از زالوهای آبزی از کرم های خاکی و تخم قورباغه ها و انواع دیگری از زالوهای آبزی که قدرت مکندگی چندانی ندارند از کرم های خاکی، لارو و حشره و حتی لجن های آلی کف استخر تغذیه می کنند.

پرورش و تکثیر زالو

بعضی از آنها به حلزون ها حمله می کنند و بعضی دیگر که آرواره یا دندان ندارند و دارای قدرت گزش نیستند، به بریدگی هایی که خون تازه ای دارند و یا به دور جانورانی که تازه کشته شده اند و خون تازه ای از آنها جریان یافته است جمع می شوند. خون آشامی، صفت مشترک آنها است.

بعضی از انواع زالوهای خون آشام که خشکی زی هستند وارد مجاری بینی و سینوس ها می شوند و آن قدر خون می خورند و باد می کنند که راه فرار از این مجاری برای آنها باقی نمی ماند. زالوهای آبزی، انگل ماهی ها و لاک پشت ها می باشند و معمولا وقتی به میزبان خود می چسبند به سادگی او را رها نمی کنند. زالوی پزشکی نمونه ای از این زالو هاست.

پرورش و تکثیر زالو

 از نظر جانورشناسی زالوها در طبقه بندی خانواده کرم های خاکی جای می گیرند. Hirudo medicinalis یا زالوی پزشکی حدود یک سانتی متر قطر داشته و طول آن به طور میانگین 12 سانتی متر است و بدن زالو حلقه حلقه بوده و از کوتیکول لزج و چسبنده ای پوشیده شده است و در دو انتها و به دو بادکش ختم می شود. دهان در بادکش قدامی قرار دارد و شامل سه ردیف فک به شکل Yمی باشد و بادکش خلفی وظیفه نگهداری و چسبیدن زالو به میزبان را بر عهده دارد. قسمت پشت زالو معمولا سبز تیره و دارای سه نوار قهوه ای رنگ در طرفین می باشد. این حیوانات مغز ندارند و دارای عقده های عصبی (گانگلیون) و مجهز به دستگاه عضلانی پرکار و قوی هستند که از آن برای حرکت و تغذیه استفاده می کنند. زالو ها نسبت به نور، بو، صدا، گرما و ارتعاش و لمس کردن حساس بوده و قادر به درک آنها می باشند.

تغذیه و تولید مثل زالو

زالوها پس از چسبیدن به میزبان، پوست یا مخاط را به وسیله سه آرواره شاخی خود به شکل شکاف سه شاخه می درانند و در کل بادکش دهانی به مثابه یک سیستم ایجاد خلا عمل می کند و خون را به جیب های قابل اتساع قسمت میانی لوله گوارش (چینه دان= crop) پمپاژ کرده و پس از دفع قسمت اعظم آب خون، قسمت غلیظ و متراکم آن در چینه دان زالو باقی می ماند و به آهستگی ظرف چندین ماه گوارش می یابد. شایان ذکر است که زالو در یک وعده غذایی می تواند چندین برابر وزن خود خون بخورد.

همه زالوها، هرمافرودیت (دو جنسی) هستند و علاقه دارند پیش از آن که خود را گشنیده کنند با همدیگر بیامیزند و به این ترتیب که هر کدام مزینه خود را به مادینه دیگری می رساند و سپس هر دو بارور می شوند. تخم ناشی از آمیزش زالوها با یکدیگر به شکل پیله ژله مانندی از زالو جدا شده و به خاک یا سنگ یا کنده های درخت در حاشیه آب می چسبند و پس از مدتی به صورت کرم های ریزی ظاهر می شوند. زالوها پس از یکی دو بار زایمان می میرند.

چگونگی صید زالو

زالو ها معمولا به صورت کلونی حرکات هماهنگی دارند و دسته جمعی از جایی به جای دیگر می روند. آنها بوی خون را دریافت می کنند و اگر زالویی به انسان یا جانوری بچسبد دیگر زالوها نیز متوجه شده و به آن سو هجوم می برند. بهترین راه صید زالو از مرداب ها آن است که صیادان به جای شلوار، جوراب نازک زنانه بلند پوشیده و درون مرداب بروند، آن قدر که تا بالای ران پا در آب فرو روند. سپس با تکان دادن آب، زالو را متوجه حضور خود نمایند. زالوها با استشمام بوی انسان به سمت طعمه آمده و به جوراب می چسبند ولی نمی توانند نیش بزنند در این حالت صیاد بیرون آمده و جوراب را به صورت برعکس از پای خویش بیرون می آورد. جوراب به صورت کیسه ای درآمده و تعداد زیادی از آنها را در بر می گیرد. راه دیگر استفاده از چکمه های بلند و فرو رفتن در مرداب و صید با دست است.

نحوه نگهداری زالو

 

برای نگهداری سالم زالوها باید آب محل زندگی آنها را یک روز در میان تعویض کرد، چون زالوها با ترشح مواد شیمیایی از جمله آمونیاک، اکسیژن آب را از بین برده و به تدریج خود نیز ضعیف شده و کارآیی خود را از دست می دهند و سرانجام پس از چند روز می میرند. بهتر است از آب کلرینه استفاده نشود و به جای آن از آب مقطر یا آب بدون کلر استفاده نمود. قبل از جابه جایی می بایست دمای آب را کنترل کرده و از تغییر دمای ناگهانی آب تعویضی خودداری کرد. زالو ها به گرما حساسند و نباید دمای آب بیش از 10 درجه سانتی گراد باشد و یا در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرند. غیر از آب زالو را می توان در خاک مرطوب و تمیز که در کیسه های نخی یا کتانی محصور شده باشد نگهداری کرد. درجه حرارت ایده آل برای زالوها 7-4 درجه سانتی گراد می باشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

آموزش و تکثیر زالو

آموزش و تکثیر زالو

چگونه با پرورش زالو ثروتمند شویم؟

 

مشاغل زیادی هستند که ما آن‌ها را به درستی نمی‌شناسیم. آدم‌های زیادی هم هستند که هنوز جویای شغل مناسب هستند. مجله مهر شما را با برخی از این مشاغل آشنا می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مجله مهر، اگر به دنبال یک کار تولیدی سالم هستید و به اندازه کافی هم صبور هستید، از این شغل غافل نشوید. «پرورش زالو» حرفه‌ای است که چند وقتی است در ایران سروصدا کرده است؛ اگر چه عمر آن به سالها پیش و قبل از انقلاب برمی‌گردد. جالب است بدانید که ایران هم یکی از کشورهای مستعد پرورش این کرم طبی است.

آموزش و تکثیر زالو

آقای تندرو پنج سال است که وارد این کار شده و سه سال است که به طور حرفه‌ای آن را دنبال می‌کند و به تازگی هم به صادرات این محصول فکر می‌کند. از او درباره تجربیات این چند سال می‌پرسیم تا او از نقطه صفر ماجرا تا الان بگوید:

پرورش زالو سرمایه زیاد نمی‌خواهد

این کار در گام اول سرمایه چندانی لازم ندارد و با یک سرمایه پنج میلیون تومانی و داخل خانه هم می‌توان کار را شروع کرد. اما در عوض به تخصص زیادی نیازمند است؛ پس اگر اولین بار است که سراغ این حرفه می‌روید، حتما با افراد باتجربه در این حیطه مشورت کنید.

چگونه زالو پرورش دهیم؟

اگر بخواهید در خانه به پرورش زالو بپردازید، کافی است یک وان آب داشته باشید و بلد باشید جزیره‌سازی کنید و زالوهای مولد خود را داخل آن بریزید. زالوها اواخر زمستان جفت‌گیری می‌کنند و در فصل بهار و تابستان کوکون‌ریزی (کوکون چیزی شبیه به پیله است) می‌کنند و بالاخره در اواخر تابستان و اوایل پاییز نوزادان زالو از داخل کوکون بیرون می‌آیند. از این زمان حدود هشت ماه زمان می‌‌برد که این زالوها به سن بلوغ برسند. یعنی تقریبا در عرض یک سال و سه چهار ماهه می‌توان به تولید طبیعی زالو رسید. حتی می‌توان با اقداماتی مثل کم و زیاد کردن دمای هوا می‌توان کاری کرد که زالوها بیشتر کوکون‌ریزی کنند و در نتیجه میزان تولید را افزایش پیدا کند.

برای تغذیه زالوها باید از خون پستاندار استفاده کرد؛ مراقب باشید حتما باید از خون پستاندار استفاده کنید وگرنه دچار مشکل خواهید شد. این نکته را فراموش نکنید شما فقط در صورتی می‌توانید به خون دسترسی پیدا کنید که مجوز رسمی داشته باشید وگرنه نمی‌توانید از سلامت خون اطمینان حاصل کنید. کم نبوده‌اند کسانی که با خونهای آلوده کل سرمایه خود را از دست داده‌اند! در این کار حتما به یک مشاور نیاز دارید که قدم به قدم شما را راهنمایی کند.

آموزش و تکثیر زالو

 

درآمد این کار خوب است؛ اگر صبور باشید

درآمد پرورش زالو به شرط پشتکار خوب است. شما اگر پنج میلیون تومان برای این کار سرمایه گذاری کردید، تقریباً نصف این سرمایه به خرید زالوهای مولد صرف می‌شود. زالوها دو جنسه هستند؛ یعنی در هر جفت‌گیری هر دو زالو بارور می‌شوند؛ بنابراین خیلی زود تکثیر می‌‌شوند و تعدادشان زیاد می‌شود. برای کسی که تازه وارد این حرفه می‌شود، ضریب سوددهی با توجه به احتمالات خطا، هر زالو یک به ۱۲ حساب می‌شود و اگر بتواند به این میزان از سوددهی برسید، منطقی است و اگر به بیشتر از میزان برسید، سود بیشتری نصیبتان شده است. اگر سوددهی را همین یک به ۱۲ بگیریم و فرض کنیم دو هزار عدد از این زالوها تلف شده‌اند، حدود ۱۰هزار زالو خواهید داشت که می‌توانید حداقل ۱۸ میلیون تومان در بازار بفروشید. از این میزان باید هزینه انرژی و کارگر را کسر کنید. البته این برآورد برای افراد ناشی است که تازه وارد این کار شده اند و در سالهای آتی این سود چند برابر خواهد شد و به ضریبی مثل یک به ۵۰ می‌رسد. این حرفه می‌تواند خیلی درآمدزا باشد؛ گرچه این در صورت رعایت اصول کار است؛ چرا که در صورت خطا کل سرمایه شما بر باد می‌رود! درواقع این به درایت تولیدکننده برمی‌گردد که به اندازه‌ای سرمایه‌گذاری کند که بتواند برداشت کند.

ساعت کاری کم؛ درآمد خوب

کار پرورش زالو از شما زمان زیادی نمی‌برد؛ یعنی اگر به صورت میانگین در نظر بگیریم شما باید در روز سه ساعت مفید کارکنید. در فصل زمستان ساعت کاری کمتر و در بهار بیشتر می‌شود. درواقع در این حرفه وقت اضافی زیادی خواهید داشت و در این وقت اضافه می‌توانید به یک شغل دوم هم فکر کنید. در ضمن به پرسنل زیادی احتیاج ندارید و در ازای هر پنج‌هزار زالو یک کارگر کفایت می‌کند.

چرا زالو؟

ارزش هر چهار زالو معادل یک بشکه نفت اوپک است! زالو مصارف زیادی دارد؛ برای همین در خارج از ایران طرفداران زیاد دارد و می‌توان به راحتی آنها را صادر کرد. زالو خواص درمانی زیادی دارد و از سردرد و سینوزیت گرفته تا میگرن و بیماریهای عفونی را درمان می‌کند. علاوه بر این موارد از زالو می‌توان در تولید مواد آرایشی‌بهداشتی استفاده کرد. با توجه به اینکه ناحیه خزری ایران بهترین زالوی جهان را دارد، طرفداران زیادی دارد؛ پس نگران اشباع شدن بازار کار این حرفه نباشید.

آموزش و تکثیر زالو

آیا در این کار موفق هستید؟

اگر به دنبال شغلی زودبازده هستید، سراغ این حرفه نروید! پرورش زالو از مشاغلی است که به صبر و تحمل زیاد و مداومت در کار نیازمند است. افراد زیادی وارد این حرفه شده اند و به علت نداشتن پشتکار زود خسته شده اند و آن را کنار گذاشته‌اند. همت و پشتکار و تخصص مهم‌ترین فاکتور برای افرادی است که وارد این کار می‌شوند. پرورش زالو از جمله مشاغل مولدی است که مشاغل جانبی زیادی در اطراف خود مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند. این کار تولیدی باعث می‌شود که اولا طب سنتی که در همه جای جهان به صورت جدی دنبال می‌شود، در ایران هم پیگیری شود و ثانیا مانع قاچاق غیرقانونی آن به کشورهایی که طالب آن هستند می‌شود و در ضمن می‌توان از این موجودات کوچک برای مصارف بهداشتی و آرایشی استفاده کرد و این صنعت را هم بیش از پیش در کشور بومی کرد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

پرورش زالو

با پروش زالو هم بیماری درمان کنید هم کسب درآمد کنید

همه چیز در مورد زالو تکثیر و تولید و پروش زالو

درباره زالوهابه طور کلی این تحقیق و گردآوری علمی پیرامون چگونگی پروش زالو  HIRUDO EDICINALIS میباشد(با توجه به فراوانی آن در کشور و همچنین مجوز صادر شده توسط سازمان FDA آمریکا).اطلاعات عمومی و فیزیولوژیاز بین ۶۵۰ گونه زالو تنها ۱۵ گونه از آنها کاربرد پزشکی دارند.حضور یش از ۴۰ گونه زالوی آب شیرین در ایران گزارش شده است.بدن زالو به حدود ۳۴ Segment (حلقه) تقسیم شده است.

زالو به صورت همزمان دارای اندام جنسی نر و ماده میباشد که البته در بدو تولد فقط دارای اندام جنسی نر میباشد.

پس از گذشت حدود ۴ ماه از بدو تولد به بلوغ جنسی میرسد

زالو ها دارای حدود ۱۱ جفت کیسه بیضه میباشند (در بند های ۱۲ تا ۲۴ و در هر بند ۲ جفت) اسپرم اولیه از دیواره بیضه به سمت بیرون جوانه زده به تکامل رسیده و سپس به سمت بند ۱۰ که محل قرار گیری کیسه اسپرم است حرکت کرده و در آنجا ذخیره میگردند.

زالو ها دارای ۲ کیسه تخم و ۲ تخمدان در بند ۱۱ میباشند.

در مواردی که زالو احساس آرامش نکند ممکن است تا ۹ ماه اقدام به تخم ریزی نکند

دارای ۳تا ۴یا ۵ جفت چشم میباشند تعداد چشم ها و ترتیب یا نحوه قرار گرفتن آنها در گونه های مختلف گوناگون میباشد.

اندام های حسی روی سر زالو آن را قادر میسازد که تغییرات شدت نور و دما و ارتعاش را تشخیص دهد.

گیرنده های شیمیایی روی سر زالو حس بویایی را ایجاد میکند

زالوها نسبت به حرکت در آب بسیار حساس میباشند و فعالیت آنها در شب و زمانهای بارانی به اوج خود میرسد. زالو را در کجا پرورش دهیم؟

۱٫ برکه یا حوضچه طبیعی .

۲٫ حوضچه سیمانی .

۳٫ ایجاد حوضچه با پارچه های ضد آب .

۴٫ مخازن پلاستیکی .

بهترین روش

هر کدام از روش هائی که ذکر شد دارای مزایا و معایبی نسبت به هم میباشند که پرورش دهنده باید با در نظر گرفتن تمامی مزایا و معایب و همچنین امکانات خود نسبت به انتخاب بهترین روش اقدام نماید .

در انتخاب روش مناسب جهت پروش زالو  باید موارد ذیل حتما مد نظر قرار گیرد :

۱٫ فرار زالو

۲٫ دسترسی زالو به اکسیژن

۳٫ مکانی مناسب برای تخم گذاری زالوها

۴٫ کنترل دما و PH آب

۵٫ غذای زالو

میشود مانند کشورهای جنوب شرق آسیا از خون مارماهی یا گربه ماهی استفاده کرد یا از لاکپشت و قورباغه که البته خون لاکپشت و قورباغه بدلیل کم خون بودن و همچنین کم خاصیت بودن خونشان و همچنین گران بودن مقرون به صرفه نمیباشد و اصلا توصیه نمیشود.یا همچون کشورهای روسیه و قزاقستان از خون گاو یا بز استفاده کرد. در این روش و شیوه تغذیه خطر بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان میتواند خطر آفرین باشد. مرکز تحقیقات شرکت مسیحا طب شمال موفق به فرموله کردن غذایی کاملا ارگانیک برای زالو شده است که هیچگونه خطری برای سلامتی انسان ندارد.

تولید مثل و تکثیر زالو

زالو وقتی که احساس آرامش کند اقدام به تخم گذاری میکند , یعنی وقتی که سیر باشد و از محیط بیرون احساس امنیت کند ( حرکت های زائد آب یکی از موارد بر هم زننده آرامش زالو میباشد ).

هر زالو تقریبا بین ۲۰ الی ۸۰ تخم میگذارد.

با توجه به مطالعات انجام شده در بخش تحقیقات بازار شرکت مسیحا طب شمال مصرف روزانه زالو در کشور بالغ بر۳۰ هزار عدد میباشد

قیمت زالو در اروپا و آمریکا بین ۶ تا ۸ دلار میباشد.

قیمت زالو در ایران تابعی از فصل و زمان صید میباشد .

 

caspianleeches.com

 

با پروش زالو هم بیماری درمان کنید هم کسب درآمد کنید

همه چیز در مورد زالو تکثیر و تولید و پرورش زالو

درباره زالوهابه طور کلی این تحقیق و گردآوری علمی پیرامون چگونگی پرورش زالوی HIRUDO EDICINALIS میباشد(با توجه به فراوانی آن در کشور و همچنین مجوز صادر شده توسط سازمان FDA آمریکا).اطلاعات عمومی و فیزیولوژیاز بین ۶۵۰ گونه زالو تنها ۱۵ گونه از آنها کاربرد پزشکی دارند.حضور یش از ۴۰ گونه زالوی آب شیرین در ایران گزارش شده است.بدن زالو به حدود ۳۴ Segment (حلقه) تقسیم شده است.

زالو به صورت همزمان دارای اندام جنسی نر و ماده میباشد که البته در بدو تولد فقط دارای اندام جنسی نر میباشد.

پس از گذشت حدود ۴ ماه از بدو تولد به بلوغ جنسی میرسد

زالو ها دارای حدود ۱۱ جفت کیسه بیضه میباشند (در بند های ۱۲ تا ۲۴ و در هر بند ۲ جفت) اسپرم اولیه از دیواره بیضه به سمت بیرون جوانه زده به تکامل رسیده و سپس به سمت بند ۱۰ که محل قرار گیری کیسه اسپرم است حرکت کرده و در آنجا ذخیره میگردند.

زالو ها دارای ۲ کیسه تخم و ۲ تخمدان در بند ۱۱ میباشند.

در مواردی که زالو احساس آرامش نکند ممکن است تا ۹ ماه اقدام به تخم ریزی نکند

دارای ۳تا ۴یا ۵ جفت چشم میباشند تعداد چشم ها و ترتیب یا نحوه قرار گرفتن آنها در گونه های مختلف گوناگون میباشد.

اندام های حسی روی سر زالو آن را قادر میسازد که تغییرات شدت نور و دما و ارتعاش را تشخیص دهد.

گیرنده های شیمیایی روی سر زالو حس بویایی را ایجاد میکند

زالوها نسبت به حرکت در آب بسیار حساس میباشند و فعالیت آنها در شب و زمانهای بارانی به اوج خود میرسد. زالو را در کجا پرورش دهیم؟

۱٫ برکه یا حوضچه طبیعی .

۲٫ حوضچه سیمانی .

۳٫ ایجاد حوضچه با پارچه های ضد آب .

۴٫ مخازن پلاستیکی .

بهترین روش

هر کدام از روش هائی که ذکر شد دارای مزایا و معایبی نسبت به هم میباشند که پرورش دهنده باید با در نظر گرفتن تمامی مزایا و معایب و همچنین امکانات خود نسبت به انتخاب بهترین روش اقدام نماید .

در انتخاب روش مناسب جهت پرورش زالو باید موارد ذیل حتما مد نظر قرار گیرد :

۱٫ فرار زالو

۲٫ دسترسی زالو به اکسیژن

۳٫ مکانی مناسب برای تخم گذاری زالوها

۴٫ کنترل دما و PH آب

۵٫ غذای زالو

میشود مانند کشورهای جنوب شرق آسیا از خون مارماهی یا گربه ماهی استفاده کرد یا از لاکپشت و قورباغه که البته خون لاکپشت و قورباغه بدلیل کم خون بودن و همچنین کم خاصیت بودن خونشان و همچنین گران بودن مقرون به صرفه نمیباشد و اصلا توصیه نمیشود.یا همچون کشورهای روسیه و قزاقستان از خون گاو یا بز استفاده کرد. در این روش و شیوه تغذیه خطر بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان میتواند خطر آفرین باشد. مرکز تحقیقات شرکت مسیحا طب شمال موفق به فرموله کردن غذایی کاملا ارگانیک برای زالو شده است که هیچگونه خطری برای سلامتی انسان ندارد.

تولید مثل و تکثیر زالو

زالو وقتی که احساس آرامش کند اقدام به تخم گذاری میکند , یعنی وقتی که سیر باشد و از محیط بیرون احساس امنیت کند ( حرکت های زائد آب یکی از موارد بر هم زننده آرامش زالو میباشد ).

هر زالو تقریبا بین ۲۰ الی ۸۰ تخم میگذارد.

با توجه به مطالعات انجام شده در بخش تحقیقات بازار شرکت مسیحا طب شمال مصرف روزانه زالو در کشور بالغ بر۳۰ هزار عدد میباشد

قیمت زالو در اروپا و آمریکا بین ۶ تا ۸ دلار میباشد.

قیمت زالو در ایران تابعی از فصل و زمان صید میباشد .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

چای ایرانی

چای از جمله نوشیدنی هایی است که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد، اما اینکه چه نوع چایی مصرف می کنیم خیلی مهم است. به گفته رئیس سازمان چای ایران، چای ایرانی تنها چای ارگانیک جهان است.اکثر چای ایرانی عاری از مواد شیمیایی تولید می شوند و محصولی ارگانیک و بدون سم و ضرر می باشند اما در عوض چای های خارجی با اضافه کردن مواد اسانس دار و شیمیایی توانسته اند جای خود را در بازار داخل ایران باز کنند وباعث شود روز به روز از تولید و صادرات چای ایرانی کاسته شود.نشانه های زیادی برای انتخاب چای ایرانی مرغوب عنوان می کنند و می گویند مردم باید انتظار طبیعی از چای ایرانی داشته باشند، چراکه چای ایرانی ارگانیک ترین چای دنیاست.





چای بهاره گیلان
بهترین چای، چایی است که در فصل بهار برداشت می شود و به آن چای بهاره گیلان می گویند.
چای بهاره گیلان نوعی چای سیاه است که در فصل بهار برداشت می شود. چای بهاره گیلان نسبت به چای هایی که در فصول دیگر برداشت می شود ۱۰ تا ۲۰ درصد از طعم، رنگ و عطر بهتری برخوردار است. چای بهاره گیلان ازبهترین چای های بهاره دنیا به محسوب می شود.


چای سبز ایرانی
چای سبز ایرانی حاوی ترکیباتی بنام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیب ها نوعی آنتی اکسیدان محسوب می شوند. آنتی اکسیدان قابلیت مبارزه با سلول های سرطانی را داراست. تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که افرادی که روزانه چای سبز ایرانی می نوشند خطر ابتلا به سرطان خود را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهند.خواص چای سبز ایرانی بسیار است. چای سبز ایرانی خالص به جهت طبیعی بودن و عاری بودن از هر گونه طعم دهنده مصنوعی و رنگ شیمیایی، خاصیت چربی سوزی فراوانی دارد و در رژیم های لاغری از آن استفاده می شود و سوخت و ساز بدن را به شدت افزایش می دهد.از دیگر خاصیت‌های چای سبز ایرانی خاصیت آرامش‌بخشی آن است.


خرید چای ایرانی
متاسفانه خرید چای ایرانی در ایران به دلایل و باورهای غلطی کمتر از انواع خارجی آن است. اغلب بر این باورند که با خرید چای ایرانی اشتباه کرده و چای بی کیفیتی را خریداری نموده اند در صورتی که با خرید چای ایرانی از طبیعی ترین چای های دنیا بهترین معامله خود را انجام داده اید. چای های خارجی شاید از نظر عطر و رنگ بهتر و خوش طعم تر باشند اما اینها همه نتیجه ی اسانس و رنگ های مصنوعی که طی عمل فرآوری چای به آن می زنند است و همین ها باعث از دست رفتن خواص اصلی و طبیعی چای می شود. در پایان می خواهم بگویم که با خرید چای ایرانی، چایی طبیعی و دارای خواص اصلی چای و کم رنگ(نشانه چای طبیعی) را خریده اید.


قیمت چای ایرانی
قیمت چای ایرانی در ادوار گذشته همواره پایین تر از نرخی که باید بوده است. در سال‌های گذشته قیمت چای ایرانی متناسب با تورم رشد نکرده و موجب کاهش شدید درآمد چایکاران و غیراقتصادی شدن تولید و زراعت چای شده بود.امسال قیمت چای ایرانی۲۱درصد افزایش داشته است. این امر گامی بزرگ در گسترش و شناساندن ارزش واقعی چای و قیمت چای ایرانی است. از این رو با خرید چای ایرانی می توانیم از این تولید ملی حمایت کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰

سقف و کناف ایران

کناف ایران
چرا محصولات و خدمات شرکت کناف ایران ؟ چرا سیستم های نوین ساخت و ساز مانند LSF ؟ چرا سیستم سقف کوبیاکس؟
در واقع سیستم های نوین ساختمانی (نظیر محصولات و خدمات شرکت کناف ایران) نه تنها بار مالی بر دوش پروژه ساختمانی ما نداردبلکه باعث کاهش چشمگیر هزینه ها نیز می گرددو می توان با اجرای صحیح و اصولی این سیستم ها از مزایای بی نظیر آنها بهره مند شد.
دیوار کناف ایران ترکیبی از مقاطع فلزی ؛ صفحات روکشدار گچی یا صفحات سیمانی می باشد. یک جزء اساسی دیگر که در معرفی دیوار کناف ایران باید به آن اشاره نمود عایقهای صوتی و حرارتی می باشند. این عایقها تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد دیوار کناف ایران می گذارند. عوامل موثر دیگر که در دیوار کناف ایران عوامل اتصال و مصالح درزگیری می باشند.





سقف کناف
تحلیل قیمت در سقف کناف تابع عوامل بسیاری می باشد.از آن جمله می توان به نوع ساختار سقف کناف – نوع مصالح فلزی استفاده شده در آنها -نوع پانل ها و تعداد لایه ها نام برد. تلاش شده به معرفی هر یک از این عوامل و نقش آنها در تغیرات بهای سقف کناف بپردازیم. شناخت اصولی این عوامل تاثیر زیادی در برآورد صحیح قیمت می گذارد. سقف کناف ساختارهای سبکی می باشند که به علت تولید صنعتی آنها ,داری مشخصات استاندارد می باشند. سقف کناف با توجه به تنوع و کاربرد زیادی که دارند جایگزین مناسبی برای سقف های کاذب می باشند. سقف کناف در اصل ترکیبی از مقاطع فلزی ؛ صفحات روکشدار گچی یا صفحات سیمانی است.علاوه بر این ها یک جزء دیگر که در قیمت سقف کناف باید به آن اشاره نمود عایقهای صوتی و حرارتی است. این عایقها تاثیر بسیاری در بهبود عملکرد سقف کناف می گذارند. عوامل تاثیرگذار دیگر در معرفی سقف کناف عوامل اتصال و مصالح درزگیری است.
دقت و سرعت بالا در طراحی و اجرای سقف کناف
کاهش تعداد نیرو برای نصب و اجرای سقف کناف
کمتر بودن هزینه سقف کناف نسبت به دیگر سقف کناف های کاذب از جمله گچ ، رابیتس ،چوب و...
صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل داشتن خاصیت عایق کناف
به دلیل ساختار مفصلی که کناف دارد در مقابل زلزله مقاومت خوبی دارد.
سقف کناف پوشش بسیار خوبی برای عبور تاسیسات ساختمانی است.
دسترسی آسان و راحت در مواقع تعمیرات و بازسازی است.
اگر به دنبال سبک سازی ساختمان خود هستید، سقف کناف بهترین گزینه پیش روی شماست.
کاغذ دیواری، بلکا، رنگ و هر طرح دیگری را می توانید بر روی سطح کناف اجرا کنید.
باز بودن دست طراح و اجرا کننده کناف جهت طراحی و اجرای انواع مدل دیوار و سقف کناف
بعد از اجرای کناف، بلافاصله فضا قابل استفاده است.
می توان گفت این سیستم دارای نقص خاصی نبوده و از هر نظر بررسی و رفع ایراد شده است

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سرسوزن قلم انسولین

سرسوزنهای قلم انسولین به عنوان جزء انتهایی قلمهای تزریق انسولین، و همچنین سایر قلم های تزریق یک بار مصرف و یا با کاتریج تعویض شونده در قلم های تزریق چند بار مصرف استفاده می!شوند. مسئله مهم در مورد سرسوزن قلم انسولین تیزی نوک سوزن و قطر سوزن است، تا کمترین تخریب را در بافت بیمار ایجاد کند. از طرفی طول سوزن و انتخاب آن برای هر بیمار بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود انسولین وارد بافت چربی می!شود. سرسوزن قلم انسولین سافت فاین (Softfine) از بهترین مواد اولیه تولید شده و در چهار اندازه 4، 5، 6 و 8 میلیمتری عرضه می!شود. سوزنهای این سر سوزن، به نازکترین اندازه ممکن نسبت به طول سوزن ساخته می!شوند و نازک ترین سوزن تزریق موجود در بازار است . ضخامت سرسوزن قلم انسولین سافت فاین (Softfine) در اندازه 32G برای طول 4 میلیمتر و 31G برای 5 ،6 و 8 میلیمتر طول است. همچنین پوشش سلیکونی سوزن، موجب تسهیل ورود سوزن به پوست و در نتیجه تزریق راحت و بدون درد می شود. سرسوزن قلم انسولین سافت فاین (Softline) منطبق و قابل نصب بر روی تمامی برندهای معروف قلم انسولین و قلم های تزریق یک بار مصرف و یا با کاتریج تعویض شونده در قلم های تزریق چند بار مصرف مانند نوونوردیسک و لانتوس هستند. سرسوزن قلم انسولین سافت فاین (Softfine) دارای گواهینامه! های ISO13485 و CE است و با تمامی برندهای قلم انسولین در بازار مطابقت دارد.




استفاده از تکنولوژی الکتروپولیش که براده های فلزی تشکیل شده بر روی سوزن را حذف کرده، و سطح سرسوزن قلم انسولین سافت فاین (Softfine) را بسیار صیقلی و هموار می سازد، و از درد ناشی از ورود سوزن به داخل پوست جلوگیری می نماید. همچنین استفاده از تکنولوژی دیواره نازک (Thin Wall) در سرسوزن قلم انسولین سافت فاین (Softfine) استفاده شده که باعث تزریق یکنواخت انسولین گردیده، و از درد ناشی از تجمع انسولین در زیر پوست جلوگیری می نماید. و همینطور پوشش سلیکونی سوزن، موجب تسهیل در ورود سوزن به پوست و در نتیجه تزریق راحت و بدون درد می شود. استفاده از تکنولوژی بدنه یکنواخت در سرسوزن قلم انسولین سافت فاین (Softfine) که باعث یکنواخت شدن جریان انسولین در سوزن می گردد، و از درد ناشی از تجمع انسولین در زیر پوست جلوگیری می نماید.

سرسوزن قلم انسولین سافت فاین (Softfine) برای تزریقات زیر پوستی، داخل پوستی و یا زیر پوستی انسولین، هورمون رشد ، بوتاکس ، آدرنالین و یا سایر داروهایی که با قلم های تزریق یک بار مصرف و یا با کاتریج تعویض شونده در قلم های تزریق چند بار مصرف در دسترس می باشند، قابل استفاده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰