بهاره کیان افشار (به انگلیسی: bahareh kian afshar) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او یکی از بازیگرانی است که در مورد نقش هایش حساسیت های خاص خودش را به خرج می دهد.

در مورد بیوگرافی بهاره کیان افشار باید بدانیم که بهاره کیان افشار متولد سال سال 1362 بوده و در 12 اردیبهشت ماه به دنیا آمده است.

بهاره کیان افشار بازیگری را از سال 1382 با بازی در مجموعه کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیا الدین دری شروع نمود و میتوان گفت حضورش در این مجموعه نقطه عطف وی در کارنامه کاری اش به شمار می آید.

عکس های بهاره کیان افشار در این سریال هنوز جزء بهترین و خاطره انگیز ترین تصاویری است که به تقابل فرهنگ و آیین شرق و غرب اشاره دارد.

وی نیز در مجموعه گاهی به پشت سر نگاه کن که ایام رمضان 94 از شبکه دو پخش میگردد حضور داشت و یکی از نقش های اصلی این سریال را ایفا می کرد.

آخرین کار وی نیز حضور در سریال عاشقانه به کارگردای منوچهر هادی می باشد که نقش درسا را در آن ایفا می نماید.

وی نیز در فیلمهای سینمایی گناهکاران و هیچ کجا هیچکس نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بهاره کیان افشار و همسرش در حال حاضر یک عامل است که همه ی علاقمندان را کنجکاو کرده و ازدواج بهاره کیان افشار هنوز روی نداده است و وی مجرد می باشد و تاکنون ازدواج نکرده است.

 

 

او در مورد بازیگری و علاقه اش به این حرفه این چنین می گوید:

علاقه‌ام به بازیگری از کودکی آغاز شد. کلاس دوم دبستان بودم که به گروه تئاتر مدرسه ملحق شدم و از همان دوران دبستان به‌شدت از بازی در تئاتر لذت می‌بردم. این نمایش‌ها معمولا در مراسم‌ جشن‌های مدرسه اجرا می‌شد که قطعا همه‌مان از آنها خاطراتی داریم و در گروه‌های مختلف تئاتر، سرود و عضو بودیم. این نمایش‌ها و نقش‌ها معمولا خیلی کوتاه بودند اما من در همان لحظات کوتاه هم نهایت لذت را از نقش‌آفرینی‌ام می‌بردم.

علاقه‌مندی‌ام از دوران کودکی شروع شد اما بعدها با جدیت بیشتری این هنر را دنبال کردم و با خانواده‌ام به تماشای تئاتر می‌رفتیم؛ مثلا یادم هست وقتی تئاتر «دندون طلا» به کارگردانی آقای داوود میرباقری و تئاتر «دایره گچی» به کارگردانی آقای حمید سمندریان را دیدم، بازیگری در تئاتر برایم خیلی جدی و تبدیل به یک رویا شد. با تماشای بازیگران این تئاتر‌ها آرزو کردم روزی مانند آنها روی صحنه باشم و در کارهایی تا آن حد قوی ظاهر شوم.

خانواده‌ام مخالف حضور من در دنیای بازیگری بودند اما الان مشوقم هستند

از آنجا که خانواده‌ام در دوران نوجوانی همیشه مخالف حضورم در دنیای تئاتر بود، عطش بازیگری در من بیشتر می‌شد. طبیعی است وقتی انسان را از چیزی منع کنند اتفاقا بیشتر به سمت آن جذب می‌شود؛ به خصوص اگر این مساله در نوجوانی اتفاق بیفتد چون در این سن همه‌مان کمی خودسر و کله‌شق هستیم. (می‌خندد) راضی کردن خانواده‌ام برای ورود به دنیای بازیگری با سختی همراه بود و زمان زیادی برد اما خوشبختانه در نهایت توانستم راضی‌شان کنم؛ به شکلی که الان جزو حامیان و مشوقان اصلی من و بسیار همراه هستند و کارهایم را با علاقه پیگیری می‌کنند و حتی وقتی برخی پیشنهاد‌ها را رد می‌کنم می‌گویند: « اینقدر سخت نگیر » یا می‌گویند « بهاره چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ » (می‌خندد) من فکر می‌کنم اگر انسان اراده کند می‌تواند سرنوشتش را به‌نفع آرزوهایش تغییر دهد.

من دوره های بازیگری را نگذرانده ام و در رشته کامپیوتر هم تحصیل کرده ام و از طریق یکی از دوستانم به مسئول انتخاب بازیگر ان سریال کلاه پهلوی معرفی شدم و به نظرم به تعداد افراد علاقمند راه برای ورود به دنیای بازیگری هست. تنها بعد از انتخابم در خود کار شروع کردم به یادگیری بازیگری!

اینستاگرام بهاره کیان افشار کاملا تخصصی است و او سعی می کند تا در مورد زندگی شخصی کمتر در شبکه های صحبت کند، و دلیل آن را هم طرز برخورد برخی از افراد بیان می کند.

 

آنچه از عکس بهاره کیان افشار به طور کامل می توان فهمید این است که او با بسیاری از همکاران خود در این رشته متفاوت است و بسیار ساده لباس می پوشد و از یک آرایش ساده و ملایم استفاده می کند که خاص خود اوست. بهاره کیان افشار بی حجاب دیده نشده چون مانند بسیاری از بازیگران به این نکته توجه می کند که چنین حواشی می تواند به ادامه فعالیت در دنیای حرفه ای ضربه بزند.